У перший день війни, 24 лютого 2022 року, Служба автомобільних доріг у Закарпатській області уклала два договори з ТОВ «ПБС» на проведення поточного ремонту доріг вартістю 1,3 млрд та 528 млн грн.
Про це повідомляється в системі “Прозорро”.
На сьогодні виконання робіт повністю змістили на 2023 рік.
Те саме стосується і улюбленця закарпатської САД ТОВ «ШБУ-77». 4 та 11 березня з компанією уклали договори на поточні середні ремонти вартістю 79 млн та 994 млн грн. Як і у випадку «ПБС», графік усі роботи зміщені на 2023 рік.
Крім того, між САД та «ШБУ-77» укладені «довоєнні» договори на поточні середні ремонти, роботи по яким повністю відстрочили на 2023 рік, на суми 558, 267, 90, 25 та 369 млн грн.
З ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» таких договорів п’ять: на 634, 153, 263, 345 та 243 млн грн. відповідно.
ТОВ «ПБС», «ШБУ-77» та «Онур» добре відомі на ринку будівництва та ремонту автодоріг к Західній Україні. Сума договорів компаній складає десятки мільярдів гривень, вони фігурують у численних антикорупційних матеріалах.
«ПБС» контролює екснардеп з Франківщини Олександр Шевченко, пов’язаний бізнесом через ТРК «Буковель» з Ігорем Коломойським і Геннадієм Боголюбовим. Власник «ШБУ-77» Андрій Білоус – менеджер будівельного холдингу підсанкційного російського олігарха Олега Дерипаски.
ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» входить у групу «Онур», що належить громадянам Туреччини Онуру та Іхсану Четінджевізам, а також львів’янину Олегу Фаріону. Із нею також пов’язана компанія «Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Ticaret Ve Sanayi A.S.» (Туреччина).
Схожі новини
Категорії
- Без рубрики (3)
- Медіа (16)
- Новини (2 319)
- Розслідування (27)
- Спецпроєкти (33)
Підписатись на новини
* Ви будете отримувати останні новини та оновлення з нашого сайту!