У перший день війни, 24 лютого 2022 року, Служба автомобільних доріг у Закарпатській області уклала два договори з ТОВ «ПБС» на проведення поточного ремонту доріг вартістю 1,3 млрд та 528 млн грн.

Про це повідомляється в системі “Прозорро”.

На сьогодні виконання робіт повністю змістили на 2023 рік.

Те саме стосується і улюбленця закарпатської САД ТОВ «ШБУ-77». 4 та 11 березня з компанією уклали договори на поточні середні ремонти вартістю 79 млн та 994 млн грн. Як і у випадку «ПБС», графік усі роботи зміщені на 2023 рік.

Крім того, між САД та «ШБУ-77» укладені «довоєнні» договори на поточні середні ремонти, роботи по яким повністю відстрочили на 2023 рік, на суми 5582679025 та 369 млн грн.

З ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» таких договорів п’ять: на 634153263345 та 243 млн грн. відповідно.

ТОВ «ПБС», «ШБУ-77» та «Онур» добре відомі на ринку будівництва та ремонту автодоріг к Західній Україні. Сума договорів компаній складає десятки мільярдів гривень, вони фігурують у численних антикорупційних матеріалах.

«ПБС» контролює екснардеп з Франківщини Олександр Шевченко, пов’язаний бізнесом через ТРК «Буковель» з Ігорем Коломойським і Геннадієм Боголюбовим.  Власник «ШБУ-77» Андрій Білоус – менеджер будівельного холдингу підсанкційного російського олігарха Олега Дерипаски.

ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» входить у групу «Онур», що належить громадянам Туреччини Онуру та Іхсану Четінджевізам, а також львів’янину Олегу Фаріону. Із нею також пов’язана компанія «Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Ticaret Ve Sanayi A.S.» (Туреччина).

Наші Гроші