Мобільний застосунок «ДієСлово» допомагає молоді подолати скутість та підвищити впевненість. Команда з трьох активних учасників узяла участь у програмі «UPSHIFT» та реалізувала свій проєкт «Впевнені. Сміливі. Успішні». У межах програми пройшли навчання за методологією людиноорієнтованого дизайну та протягом трьох місяців працювали над розробкою чат-боту.
«Чат-бот отримав назву «ДієСлово», оскільки закликає втілювати зміни. А ще спонукає до дій та комунікації з людьми, не боятися висловлювати думку, спрямований на проблематику скутості молоді. Якщо людина боїться публічних виступів, вступати в комунікацію з незнайомим людьми, захищати свою думку, то не зможе повноцінно використовувати всі можливості, які в неї є. Тому і винайшли чат-бот», – зазначає Олександр Лендʼєл, учасник програми UPSHIFT.
Символічну назву отримала і команда – «Мацурики». Оскільки кожен з учасників має домашнього улюбленця. Поєднувати фан підхід з серйозним контекстом – своєрідний метод, який учасники вирішили взяти на озброєння, бо працюють безпосередньо з молоддю.
Спершу чат-бот пропонує пройти тест на визначення рівня соціальної тривожності. Їх загалом є 11. Далі можна розпочинати гру. Після виконання практичних завдань, які покликані подолати скутість, гравець має надіслати відео або ж фотопідтверження. Усе відбувається анонімно. Щоб розпочати віртуальне спілкування, можна вказати лише населений пункт і вік.
Цінність застосунку – у тому, що він одразу ж аналізує відповіді та надає рекомендації.
Завдання спрямовані на подолання соціальної тривоги. Виконуючи їх, учасникам доводиться вийти із зони свого комфорту, аби подолати те, що стримує.
Над проєктом працювали посилено декілька місяців. Олександр Лендʼєл наголошує: «Загалом весь процес був кропітким. Мали розписати кожне речення, слово, крапку, перехід в чат-боті, щоб розробник технічно розумів, що потрібно зробити. Також формували завдання, їх загалом 65. Консультувалися щодо їх доречності з психологом».
Команда до тестування чат-бот долучила й студентів УжНУ. Планує удосконали чат-бот і масштабувати, аби якомога більше людей могли скористатися послугами.
Ніколетта Саєнко, учасниця програми UPSHIFT, задоволена результатом, оскільки вдалося не лише допомогти молоді, а й вдосконалити навички:
«Це був дуже цікавий проєкт, завдяки якому зрозуміли, скільки можливостей можна створювати для молоді й отримувати самим. Важливий також командний дух: за цей період ще більше здружилися, навчилися працювати разом і чути одне одного. Дуже вдячні й щасливі, що вдалося це зробити».
Проєкт «Впевнені. Сміливі. Успішні» реалізовувався в другій хвилі програми UPSHIFT, яку на Закарпатті впроваджує ГО «Простір молоді». Лілія Івасько, координаторка програми UPSHIFT на Закарпатті та проєктів ГО «Простір молоді», зазначає, що цим проєктом друга хвиля й завершилася:
«На активній фазі реалізації вже 3-тя хвиля. Проєкт «Впевнені. Сміливі. Успішні» – унікальний, оскільки акцент ініціативи – на технічній складовій. Майже 90 % проєктів, які реалізовували інші команди, спрямовані на задоволення спортивних потреб, навчальних, освітніх, повʼязаних із ментальним здоровʼям, комунікаціями. Цей проєкт спрямований на надання підтримки через мобільний додаток».
Команда «Мацурики» реалізовувала проєкт за підтримки , досвідченого ментора програми Сергія Важжова UPSHIFT:
«Це вже моя третя команда. І з цією командою працювати було найпростіше. Вони уже досвідчені, підготовлені. Загалом у програмі приймають бере участь молодь віком від 14 до 24 років. Команда була дуже самостійною. І вийшов класний результат».
Чат-бот «ДієСлово» – у вільному доступі. Тож якщо відчуваєте потребу перевірити свій рівень соціальної тривожності та покращити життя – проходьте гру. Через вихід із зони комфорту – до розвитку.
Схожі новини
Категорії
- Без рубрики (3)
- Медіа (19)
- Новини (2 502)
- Розслідування (27)
- Спецпроєкти (35)
Підписатись на новини
* Ви будете отримувати останні новини та оновлення з нашого сайту!