Працівники Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області виявили фінансові порушення на суму понад 17,5 млн грн під час перевірки бюджету Кольчинської селищної ради.

Після ревізії залишилися не усунутими порушення на суму трохи більше мільйона гривень.

Аудитори виявили, що 24 земельні ділянки загальною площею понад 10 га та вартістю понад 12,3 млн грн не були включені до бухгалтерського обліку. Ще на 6 ділянок площею 3,4 га і вартістю майже 5,2 млн грн не було оформлено право власності.

Підприємство, яке викупило землю, після втручання аудиторів виплатило громаді майже півмільйона гривень за боргами, які не були відображені в бухгалтерії. Також дві земельні ділянки використовувалися без оплати, що призвело до втрат громади в розмірі майже 100 тис. грн.

Із 30 комунальних будівель на 13 не було оформлено право власності: на 2 взагалі, а на 11 – не переоформлено право власності з колишніх сільських рад, які увійшли до об’єднаної територіальної громади ще у 2020 році. Після проведення експертної оцінки, до активів ОТГ додалося понад 1,9 млн грн.

Аудитори також виявили, що до бухгалтерського обліку не було внесено майже 935 тис. грн гуманітарної допомоги від Товариства Червоного Хреста України для забезпечення житлом вимушених переселенців.

Крім того, виявлено порушення у виплаті премій та матеріальної допомоги на понад 784 тис. грн, завищення вартості ремонтних робіт на понад 450 тис. грн, факти списання майна без дозволів, і неправомірні витрати на харчування в дитсадках та школах на суму 234,9 тис. грн.

За результатами ревізії, на 19 посадових осіб склали протоколи про адміністративні правопорушення, а матеріали ревізії передали правоохоронцям.

Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області