В Україні запущено експериментальний проект, спрямований на спрощення процедури отримання громадянами житлової субсидії.

Про це повідомив Пенсійний фонд. В установі зазначили, що попередній механізм подачі заявки на субсидію з повним пакетом документів залишається в силі і може використовуватися за бажанням. У межах експерименту, для отримання житлової субсидії можна подати спрощену заяву «в один клік» в електронному вигляді через:

– вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
– мобільний додаток Пенсійного фонду України;
– портал Дія.

Також можна подати заяву в паперовій формі, звернувшись до:

– обраного сервісного центру Пенсійного фонду;
– уповноважених представників місцевих органів влади;
– надіславши заяву поштою на адресу органу Фонду.

У заяві необхідно вказати прізвище, ім’я, по батькові, серію та номер паспорта, реєстраційний номер платника податків (РНОКПП) заявника та членів домогосподарства, адресу та IBAN рахунок для виплат, а також підписати документ. Якщо заява подається онлайн, потрібен кваліфікований електронний підпис.

Усі інші дані для визначення права на субсидію Пенсійний фонд отримає з державних реєстрів, після чого приймається рішення щодо заяви.