До когорти крафтових виробників м’ясної продукції приєдналося ТОВ «Вуйко Еко» з Ужгорода, засноване ветеранами ЗСУ, звільненими за станом здоров’я у 2024 році. Василь Поприк («Вуйко»), Віктор Суліма («Грузин») та Владислав Опаленик («Директор») раніше були знайомі, а двоє з них служили в одній бригаді.

Повідомляють Новини Ветеранів.

Ідея створити власну справу виникла ще під час лікування в госпіталі. Основою бізнесу стала команда однодумців-ветеранів, яка підтримує один одного. Весною 2024 року Василь Поприк запропонував Віктору Сулімі, який раніше задумував відкрити власний бізнес, долучитися до проєкту з виробництва закарпатських делікатесів. Владислав Опаленик, маючи досвід у сфері громадського харчування, також вирішив приєднатися.

«Знаючи ставлення державних органів до проблем ветеранів, я ще в госпіталі мав ідею саме з ветеранами організувати власну справу. Ідея — про команду однодумців-ветеранів у складі 25-30 осіб, яка формує чіткий образ масштабу бізнесу, де люди працюють разом, підтримуючи один одного», — розповідає Василь Поприк.

Продукція «Вуйко Еко» — це автентичні закарпатські м’ясні вироби, виготовлені за сімейними рецептами. Ветерани дотримуються принципів чистоти, натуральності та унікальності смаку, коптять м’ясо на дровах і не використовують консервантів. У виробництві акцентують на точності та відповідальності, як і в військовій службі.

«Я воював у 33-й бригаді, яка формувалася у Закарпатській області. А «Вуйко» і «Грузин» — у 2022 році у різних, а з минулого року і до списання — в одній, 67-й бригаді. Після важкого поранення я майже рік лікувався в госпіталях. І за цей час було багато думок про те, чим зайнятися після повернення до цивільного життя. До війни я багато років працював у сфері громадського харчування. Тому в голові крутилася ідея щодо даного напряму», — пригадує Владислав Опаленик.

На сьогодні компанія виробляє близько 200 кг продукції на місяць, включаючи пікницю, домашню ковбасу, сервелат, копчене м’ясо та сало. Найпопулярнішими є пікниця, бекон і домашня ковбаса. Замовлення приймаються онлайн, а реалізація продукції ведеться в Ужгороді та околицях. Попри зацікавлення покупців з Європи та США, наразі підприємство зосереджене на місцевому ринку, плануючи розширення асортименту та масштабування виробництва.